Умови повернення та обміну товару

1. Ви маєте право обміняти придбаний у нас непродовольчий товар належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, на аналогічний товар, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Вам разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви маєте право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Вами провадитимуться виходячи з вартості товару на час його купівлі.

2. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 та абз. 4 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» певні товари не підлягають обміну (поверненню) відповідно до п. 1, а саме: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни; непродовольчі товари:     фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір, корсетні товари,     парфюмерно-косметичні вироби, пір’яно-пухові вироби, дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки,     мундштуки, апарати для гоління, помазки для гоління, розчіски, гребенці та щітки масажні, сурдини (для духових музичних інструментів), скрипічні підборіддя, рукавички, тканини, тюлегардинні і мереживні полотна, килимові вироби метражні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, друковані видання, лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником), аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом, вироби з натурального та штучного волосся (перуки), товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо), ювелірні вироби з дорогоцінних металів,  дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення  та напівдорогоцінного каміння.

3. Обмін та повернення товару неналежної якості проводиться в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

4. Просимо Вас ретельно перевіряти комплектність поставленого товару, відповідність замовленню, цілісність товару та/або упаковки в момент отримання товару від кур’єрської служби, в точці видачі, в поштовій організації в присутності кур’єра, менеджера точки видачі, працівника поштової організації відповідно.

5. У випадку виявлення Вами під час отримання товару від кур’єрської служби невідповідності поставленого товару Вашому замовленню або пошкодження цілісності товару та/або упаковки, Ви можете відмовитись від отримання товару та не сплачувати його вартість кур’єру. Якщо оплату такого товару проведено до моменту його отримання, Ви можете відмовитись від отримання товару та негайно повідомити нас про цю ситуацію, надіславши повідомлення на адресу order@okis.ua або зателефонувавши за номером (098) 095 90 90 для вирішення питання щодо повернення сплачених Вами коштів.

6. У випадку виявлення Вами під час отримання товару в точці видачі невідповідності поставленого товару Вашому замовленню або пошкодження цілісності товару та/або упаковки, Ви можете відмовитись від отримання товару та не сплачувати його вартість. Якщо оплату такого товару проведено до моменту його отримання, сплачені Вами кошти будуть Вам повернуті в строки та способи, що залежать від способу проведення оплати товару.

7. У випадку виявлення Вами під час отримання товару в поштовій організації невідповідності поставленого товару Вашому замовленню або пошкодження цілісності товару та/або упаковки, Ви можете відмовитись від отримання товару та не сплачувати його вартість, склавши відповідний акт в присутності та за підписом працівника поштової організації. Якщо оплату такого товару проведено до моменту його отримання, Ви можете відмовитись від отримання товару та негайно повідомити нас про цю ситуацію, надіславши повідомлення на адресу order@okis.ua або зателефонувавши за номером (098) 095 90 90 для вирішення питання щодо повернення сплачених Вами коштів. Звертаємо Вашу увагу, що при доставці товару поштовою організацією Ви можете відмовитись лише від отримання всієї посилки в цілому, а не від певного товару в посилці.

8. У випадку виявлення Вами невідповідності поставленого товару Вашому замовленню або пошкодження цілісності товару та/або упаковки пізніше, ніж в момент отримання товару, просимо Вас негайно зв’язатись з нами для вирішення цієї ситуації, надіславши повідомлення на адресу order@okis.ua або зателефонувавши за номером (098) 095 90 90. В таких випадках питання щодо повернення чи обміну товару вирішується індивідуально і ми залишаємо за собою право вирішити його на власний розсуд.

9. Ми залишаємо за собою право вирішувати питання щодо повернення чи обміну товару на власний розсуд, якщо Ви заявили такі вимоги пізніше чотирнадцятиденного строку з моменту отримання товару, або такі вимоги є безпідставними, немотивованими, жодним чином не підтвердженими чи стосуються товару, який Ви придбали не у нас, який був у використанні, або якщо Ви не можете надати документи, що ідентифікують товар (упаковка зі штрих-кодом) та засвідчують придбання Вами цього товару саме у нас (розрахунковий документ).

10. З будь-яких питань, що стосуються повернення чи обміну товару Ви можете звернутись до нас, надіславши повідомлення на адресу order@okis.ua або зателефонувавши за номером (098) 095 90 90, і ми допоможемо вирішити їх в найкоротші строки та найзручнішим способом.